Segítség a webáruház használatához Szeretettel köszöntjük Önt a Best Choice Webáruházban, ahol azon vagyunk, hogy mi legyünk Önnek a legjobb választás. Cégnév: Digital Nyomda Kft. Alapítás éve: 2008 Székhely: 2030 Érd, Marcal utca 5. Átvételi pont: 2030 Érd, Béke tér 3/E. Adószám: 14400348-2-13 Cégjegyzék szám: 13-09-172832 Pénzforgalmi jelzőszám: 10918001-00000067-20650004 Telefon / fax: +36 / 20-929-9424 Kapcsolattartó személy neve: Pethő Zsolt E-mail cím: bestchoice.hu@gmail.com Szerződés nyelve: magyar A webáruházban szabadon lehet tájékozódni termékeinkről, keresni, árakat nézni. A vásárláshoz regisztráció szükséges, ilyenkor csak a számlázáshoz és kapcsolattartáshoz feltétlenül szükséges adatokat kell megadni. Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, a következő e-mail címen keresztül tudja megtenni: bestchoice.hu@gmail.com Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot és segítenek a vásárlásban. Regisztráció: A „regisztráció” gombra kattintás után, a következő adatokat kell kötelezően megadni: vezeték név, kereszt név, cég név és adószám(csak ha cég nevében regisztrál mint kapcsolattartó személy), számlázási cím, szállítási cím, e-mail, telefonszám. Keresés: Amennyiben egy terméket keres, használja a „Termék kereső” gombot, a jobb oldalon középen. Írjon be bármilyen kis részletet a keresett termékről és a kereső kilistázza az összes olyan terméket amiben szerepel a beírt részlet. Amennyiben a keresőben megjelenik, egyből meg is vásárolhatja ha be van jelentkezve, az áruházba. 1. regisztrált vásárló esetén: Bejelentkezés a webáruházba: adjuk meg a regisztrációnál megadott e-mail címünket, valamint jelszavunkat. Ezek után, küldés gomb megnyomásával léphetünk be a webáruházba. Miután beléptünk, az árak mögött, megjelenik egy üres négyzet, ebbe tudjuk beírni, hogy az adott termékből hány darabot szeretnénk rendelni, majd a kosár gomb megnyomásával be is tettük a kosarunkba a kiválasztott terméket. Íly módon, szabadon tudunk vásárolni, egyik terméket a másik után a kosárba téve. Ha érdekel, hogy mi van a kosarunkban, kattintsunk a „vásárolt tételek”-re és át tudjuk nézni, mit is vásároltunk eddig. A vásárláshoz bármikor visszatérhetünk egészen addig, amíg el nem küldtük a megrendelésünk. Egyszerűen csak kattintsunk bármilyen termék kategóriára, vagy az „összes termék” feliratra és már folytathatjuk is a vásárlást. Ha szeretnénk lezárni a vásárlást, kattintsunk a „vásárolt tételek” gombra. Itt megnézhetjük kosarunk tartalmát, meg az esetleges szállítási költséget. Bizonyos rendeléseknél a szállítási költséget elengedjük, illetve személyes átvétel esetén átvételi pontunkon nincs szállítási költség. Átvételi pont: Digital Nyomda Kft. 2030 Érd, Béke tér 3/E Átvehető: Hétfő-Péntek: 09:00-18:30 (amennyiben erről Önt értesítettük) Miután megnéztük kosarunk tartalmát, és szeretnénk tovább lépni, kattintsunk a „tovább..” gombra. Ekkor megjelennek a regisztrációkor megadott számlázási adatok valamint szállítási cím. Ezeket az adatokat lehet módosítani, ha más nevére kérjük a számlát, illetve másik címre kérjük a kiszállítást, mint amit regisztrációkor megadtunk. Ezek a változtatások csak egy alkalomra szólnak, a rendszer mindig a regisztrációkor megadott adatokat fogja elsőnek beírni. Itt kell megadni azt is hogy a kiszállítást válasszuk, vagy a személyes átvételt átvételi pontunkon. Ha végeztünk, a „tovább..” gombra kattintva tudunk tovább lépni. Ezen a ponton megtekinthetjük rendelésünket és annak összes részletét. Ellenőrizhetjük a vevő adatait, a számlázási címet, az átvétel módját és természetesen a vásárolt termékeket. Amennyiben mindent rendben találtunk, a „Megrendelés feladása” gombbal feladjuk megrendelésünket és ezzel le is zártuk. Amennyiben meggondoltuk magunkat, vagy valami hibát vétettünk, válasszuk a „megrendelés törlése” gombot és kosarunk újra üres lesz. Az áruházból kilépni, a „kilépés” gombra kattintva lehet. Ez után, a kosarunk már nem lesz látható, csak ha újra belépünk. Megrendeléséről a rendszer küldd egy e-mail-t a regisztrált e-mail címére, hogy Önnél is meglegyen. Ezután ellenőrizzük a megrendelésed, megnézzük a készletet és visszajelzünk. Amennyiben minden rendben van, küldünk egy díjbekérőt a regisztrált e-mail címedre és bekérjük a megrendelés összegét. Legtöbb esetben, a rendelt termék van készleten és így akár a rendelés napján átvehető, amennyiben az utalás beérkezik számlánkra. Miután az összeg beérkezett a webáruház számlájára (Digital Nyomda Kft. 10918001-00000067-20650004) utána lesz átvehető a termék, illetve utána postázzuk. Minden esetben e-mail-ben értesítjük. 2. vásárlás regisztráció nélkül: Amennyiben nincs beregisztrálva, és vásárolni szeretne, írjon nekünk egy e-mail-t a bestchoice.hu@gmail.com e-mail címre. Írja meg a nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát, számlázási címet, kiszállítási címet ha szükséges, valamint a megrendelni kívánt terméket, illetve termékeket. Munkatársunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot és segít a vásárlás további részében. Eljárás hibás ár esetén Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. Ügyfélszolgálatunk H-P: 08:00 - 18:30 között a +36-20-929-9424-es mobil telefonszámon készséggel áll rendelkezésére. Valamint e-mail címünkön is fordulhat hozzánk bármilyen felnerülő kérdéssel: E-mail cím: bestchoice.hu@gmail.com |