Általános Szerződési Feltételek(ÁSZF) Szeretettel köszöntjük Önt a Best Choice Webáruházban, azon vagyunk, hogy mi legyünk Önnek a legjobb választás. Cégnév: Digital Nyomda Kft. Alapítás éve: 2008 Székhely: 2030 Érd, Marcal utca 5. Átvételi pont: 2030 Érd, Béke tér 3/E Adószám: 14400348-2-13 Cégjegyzék szám: 13-09-172832 Pénzforgalmi jelzőszám: 10918001-00000067-20650004 Telefon: +36 / 20-929-9424 Kapcsolattartó személy neve: Pethő Zsolt E-mail cím: bestchoice.hu@gmail.com Szerződés nyelve: magyar A webáruházban szabadon lehet tájékozódni termékeinkről, keresni, árakat nézni. A vásárláshoz regisztráció szükséges, ilyenkor csak a számlázáshoz és kapcsolattartáshoz feltétlenül szükséges adatokat kell megadni. Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, a következő e-mail címen keresztül tudja megtenni: bestchoice.hu@gmail.com Munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot és segítenek a vásárlásban. Regisztráció: A „regisztráció” gombra kattintás után, a következő adatokat kell kötelezően megadni: vezeték név, kereszt név, cég név(csak ha cég nevében regisztrál mint kapcsolattartó személy), számlázási cím, szállítási cím, e-mail, telefonszám. Keresés: Amennyiben egy terméket keres, használja a „Termék kereső” gombot, a jobb oldalon középen. Írjon be bármilyen kis részletet a keresett termékről és a kereső kilistázza az összes olyan terméket amiben szerepel a beírt részlet. Amennyiben a keresőben megjelenik, egyből meg is vásárolhatja ha be van jelentkezve, az áruházba. 1. regisztrált vásárló esetén: Bejelentkezés a webáruházba: adjuk meg a regisztrációnál megadott e-mail címünket, valamint jelszavunkat. Ezek után, küldés gomb megnyomásával léphetünk be a webáruházba. Miután beléptünk, az árak mögött, megjelenik egy üres négyzet, ebbe tudjuk beírni, hogy az adott termékből hány darabot szeretnénk rendelni, majd a kosár gomb megnyomásával be is tettük a kosarunkba a kiválasztott terméket. Íly módon, szabadon tudunk vásárolni, egyik terméket a másik után a kosárba téve. Ha érdekel, hogy mi van a kosarunkban, kattintsunk a „vásárolt tételek”-re és át tudjuk nézni, mit is vásároltunk eddig. A vásárláshoz bármikor visszatérhetünk egészen addig, amíg el nem küldtük a megrendelésünk. Egyszerűen csak kattintsunk bármilyen termék kategóriára, vagy az „összes termék” feliratra és már folytathatjuk is a vásárlást. Ha szeretnénk lezárni a vásárlást, kattintsunk a „vásárolt tételek” gombra. Itt megnézhetjük kosarunk tartalmát, meg az esetleges szállítási költséget. Bizonyos rendeléseknél a szállítási költséget elengedjük, illetve személyes átvétel esetén átvételi pontunkon nincs szállítási költség. Átvételi pont: Digital Nyomda Kft. 2030 Érd, Béke tér 3/E Átvehető: Hétfő-Péntek: 09:00-18:30 (amennyiben erről Önt értesítettük) Miután megnéztük kosarunk tartalmát, és szeretnénk tovább lépni, kattintsunk a „tovább..” gombra. Ekkor megjelennek a regisztrációkor megadott számlázási adatok valamint szállítási cím. Ezeket az adatokat lehet módosítani, ha más nevére kérjük a számlát, illetve másik címre kérjük a kiszállítást, mint amit regisztrációkor megadtunk. Ezek a változtatások csak egy alkalomra szólnak, a rendszer mindig a regisztrációkor megadott adatokat fogja elsőnek beírni. Itt kell megadni azt is hogy a kiszállítást válasszuk, vagy a személyes átvételt átvételi pontunkon. Ha végeztünk, a „tovább..” gombra kattintva tudunk tovább lépni. Ezen a ponton megtekinthetjük rendelésünket és annak összes részletét. Ellenőrizhetjük a vevő adatait, a számlázási címet, az átvétel módját és természetesen a vásárolt termékeket. Amennyiben mindent rendben találtunk, a „Megrendelés feladása” gombbal feladjuk megrendelésünket és ezzel le is zártuk. Amennyiben meggondoltuk magunkat, vagy valami hibát vétettünk, válasszuk a „megrendelés törlése” gombot és kosarunk újra üres lesz. Az áruházból kilépni, a „kilépés” gombra kattintva lehet. Ez után, a kosarunk már nem lesz látható, csak ha újra belépünk. Megrendeléséről a rendszer küldd egy e-mail-t a regisztrált e-mail címére, hogy Önnél is meglegyen. Ezután ellenőrizzük a megrendelésed, megnézzük a készletet és visszajelzünk. Amennyiben minden rendben van, küldünk egy díjbekérőt a regisztrált e-mail címedre és bekérjük a megrendelés összegét. Legtöbb esetben, a rendelt termék van készleten és így akár a rendelés napján átvehető, amennyiben az utalás beérkezik számlánkra. Miután az összeg beérkezett a webáruház számlájára (Digital Nyomda Kft. 10918001-00000067-20650004) utána lesz átvehető a termék, illetve utána postázzuk. Minden esetben e-mail-ben értesítjük. 2. vásárlás regisztráció nélkül: Amennyiben nincs beregisztrálva, és vásárolni szeretne, írjon nekünk egy e-mail-t a bestchoice.hu@gmail.com e-mail címre. Írja meg a nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát, számlázási címet, kiszállítási címet ha szükséges, valamint a megrendelni kívánt terméket, illetve termékeket. Munkatársunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot és segít a vásárlás további részében. Eljárás hibás ár esetén Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. Részleges érvénytelenség Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak: - Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ. - Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén. - Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből: 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6 ) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részleteinek megtekintése az alábbi linkre kattintva lehetséges: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor Elállási jog gyakorlásának menete: Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy a központi telefonszámunkon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a vissza küldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!). Ügyfélszolgálatunk H-P: 08:00 - 18:30 között a +36-20-929-9424-es mobil telefonszámon készséggel áll rendelkezésére. Valamint e-mail címünkön is fordulhat hozzánk bármilyen felnerülő kérdéssel: E-mail cím: bestchoice.hu@gmail.com |